Facebook E-mail
جستجو در ماده
جستجو در مقررات
انتقال
بعدی قبلی
formats

بخشنامه معافیت اقلام با مصرف صرفاً دفاعی

· بخشنامه معافیت اقلام با مصرف صرفاً دفاعی
شماره: 235379/ت 41958 هــ تاریخ: 1387/12/14
هیئت وزیران در جلسه مورخ 1387/11/27 بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به استناد بند (17) ماده (12) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387- تصویب نمود:
1. فهرست اقلام با مصارف صرفاً دفاعی (نظامی و انتظامی) و امنیتی به شرح جدول پیوست که تایید شده به مهر پیوست تصویب نامه هیات وزیران است ، تعیین می‌شود .
2. اقلام فهرست یاد شده تا زمانی که صرفاً مصارف دفاعی (نظامی و انتظامی) و امنیتی داشته باشند و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از محل بودجه دفاعی و امنیتی کشور برای نیروهای مسلح اعم از نظامی ، انتظامی و امنیتی وارد و یا از داخل خریداری می‌شود ، مشمول مالیات و عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده نمی‌گردند .
3. برای خودروهای مهندسی و راه‌سازی در ردیف (15) و تجهیزات زمینی شامل کامیون‌های سوخت‌رسان ، برف‌روب ، آتش‌نشانی ، فرودگاهی ، ژنراتور (ردیف 20) وارداتی یا خریداری شده از داخل کشور ارائه مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح با ذکر تعداد آن ضرورت دارد .
4. موارد اختلاف در کار گروهی با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برطرف خواهد شد .
پرویز داودی- معاون اول رییس جمهور
image_pdf

شماره:235379/ت41958 هــ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه پیوست قوانین بخشنامه معافیت اقلام با مصرف صرفاً دفاعی