Facebook E-mail
جستجو در ماده
جستجو در مقررات
انتقال
بعدی قبلی
formats

اجرای عملیاتی نرم افزار رسیدگی،مطالبه و وصول

دستورالعمل

نظر به اینکه سیستم رسیدگی مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده در حال اجرای آزمایشی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده می باشد و پایان اجرای آزمایشی آن حداکثر تا تاریخ 30 / 9 / 1390 خواهد بود و سیستم به منظور آماده سازی جهت اجرای عملیاتی و حذف تمامی اطلاعات آزمایشی وارد شده و همچنین تعیین ساختار سازمانی تا تاریخ 10 / 10 / 1390 غیرفعال خواهد شد.
بنابراین راهبر سیستم در هر اداره کل موظف است از تاریخ 11 / 10 / 1390 ضمن معرفی تشکیلات اقدام به تعریف کاربران سیستم مذکور نماید و از تاریخ 01 / 11 / 1390 تمام عملیات رسیدگی شامل صدور حکم، صدور برگ دعوتنامه، صورت مجلس، گزارش رسیدگی، برگ مطالبه و همچنین ثبت نتایج هیئت حل اختلاف،هیأت بدوی،اعتراض به هیأت بدوی و هیأت تجدید نظر از طریق سیستم مذکور می بایست انجام گردد.
شایان ذکر است درخواست ایجاد کاربران سیستم می بایست از سوی واحدهای مالیاتی مطابق فرم نمونه (پیوست) وپس از تأیید معاون محترم مالیات بر ارزش افزوده، توسط راهبر سیستم ایجاد گردد.لذا مقتضی است جهت تخصیص نام کاربری راهبر سیستم، اطلاعات فرد مذکور تا تاریخ 30 / 9 / 1390 مطابق فرم (پیوست) به دفتر توسعه سامانه های این معاونت اعلام گردد. همچنین نام کاربری و رمز عبور مدیر کل،معاون مالیات بر ارزش افزوده و راهبر سیستم متعاقباً اعلام می گردد.
لازم به ذکر است پرونده هایی که احکام رسیدگی آنها قبل از تاریخ 1 / 11 / 1390 صادر گردیده است، کماکان سایر مراحل پرونده های فوق را می توان به صورت دستی پیگیری نمود و صرفاً نتابج آن در بخش ثبت نتایج رسیدگی ثبت گردد.

محمد قاسم پناهی
معاون مالیات بر ارزش افزوده

پیوست

image_pdf

شماره:12586


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه پیوست قوانین اجرای عملیاتی نرم افزار رسیدگی،مطالبه و وصول